Molimo pritisnite "Započni" da bi ste započeli ragovor.

Naše usluge

Kvalitet

Kvalitet

Najbolji kvalitet zagarantovan

Sigurno plaćanje

Sigurno plaćanje

Sigurno plaćanje karticom iz udobnosti Vašeg doma

Podrška korisnicima

Podrška korisnicima

Besplatna info linija

Brza pošta

Brza dostava

Do željenog proizvoda za 24h - 48h

Najbolje cijene

Najbolje cijene

Nagradne igre i vaučeri

Povrat robe

Povrat robe

Izvršite povrat robe ukoliko niste zadovoljni

Često postavljena pitanja

Naručivanje putem Zhara online trgovine je veoma jednostavno. Nakon što kliknete na odabrani proizvod, odaberite karakteristike proizvoda ukoliko je to moguće, zatim klik na "DODAJ U KORPU".Nakon dodavanja svih proizvoda u korpu, možete doći do svoje narudžbe klikom na stavku "Moja korpa" koja se nalazi u gornjem desnom dijelu Zhara shopa. Nakon što kliknete na korpu, vidjet ćete sažetak narudžbe. Zatim ćete u sljedećem koraku odabrati "ZAVRŠI NARUDŽBU" nakon čega popunjavate vaše lične podatke kao i podatke za dostavu, ukoliko već niste registrovani. Nakon toga odabirete željeni način dostave i plaćanja. Posljednji korak u izradi narudžbe je ispunjavanje podataka za naplatz i svih ostalih podataka potrebnih za njezino dovršavanje. Ako želite dostaviti paket na adresu koja nije adresa za naplatu, samo kliknite "Adresa za račun se razlikuje od adrese za dostavu", nakon čega ćete vidjeti opciju za popunjavanje adrese za dostavu. Ako ste već registrovani na Zhara shopu, sve što je potrebno da učinite jeste da se prijavite na vaš korisnički nalog, i svi vaši podaci će se automatski popuniti. Klikom na stavku "NARUČI SA OBAVEZOM DA PLATIŠ" kreirat će se narudžba, primit ćete e-poruku sa potvrdom o njenom izvršenju, nakon čega se možete veseliti dostavi u narednih 24h - 48h.

Nije potrebna registracija ako želite kupovati na Zhara shopu. Međutim, registracija ima mnoge prednosti, poput praćenja statusa trenutne narudžbe, unaprijed ispunjenih podataka prilikom izrade nove narudžbe

Dok ne dobijete potvrdu da je narudžba poslana, moguće je promijeniti sljedeće podatke: adresa za naplatu, adresa za dostavu, e-mail, telefonski broj. Također, do tada je moguće otkazati proizvode ili cjelokupnu narudžbu. Ako ste zainteresovani za dopunu ili zamjenu robe u već napravljenoj narudžbi, obratite se našoj korisničkoj podršci putem e-mail adrese: [email protected] ili na besplatnu info liniju 080020212. Rado ćemo vam pružiti informacije o tome je li još uvijek moguće izmijeniti Vašu narudžbu.

Otkazivanje narudžbe je moguće ako roba još nije poslana. Zahtjev za otkazivanje nam možete poslati na e-mail [email protected] ili nazvati našu korisničku podršku na besplatnu info liniju 080020212. Slanjem narudžbe obvezujete se da ćete je preuzeti. Ako roba nije preuzeta, od vas će se tražiti da platite troškove povezane sa dostavom. Ako ste zainteresovani za ponovno slanje nepreuzete narudžbe, bit će vam naplaćena naknada za dostavu.

Platiti možete na dva načina : 1) Pouzećem / Gotovinom 2) Kartično plaćanje

Ako niste dobili potvrdu o izvršenoj narudžbi, može se dogoditi da ste prilikom popunjavanja pogrešno unijeli svoj e-mail. Alternativno, potvrda je otišla među Vaše spam poruke. Molimo provjerite ove stavke u primljenoj pošti. Ako i dalje ne možete pronaći potvrdu izvršene narudžbe, ne ustručavajte se kontaktirati našu korisničku podršku putem e-mail adrese: [email protected] ili na besplatnu info liniju 080020212. Rado ćemo vam poslati ovu potvrdu naknadno.

Nešto nije uredu s vašim proizvodom ? Pojavila se greška koja nije nastala nepravilnom upotrebom ? Nema veze, za svaki proizvod vrijedi garancija od 12 mjeseca, tako da nam oštećeni komad možete poslati natrag u obliku reklamacije. Prije slanja paketa, ispunite obrazac za povrat, u kojem ćete pronaći sve podatke potrebne za reklamaciju. Potrebno je odabrati proizvod koji želite vratiti i navesti razlog reklamacije. O primitku vraćene robe, kao i o tijeku reklamacije, obavijestiti ćemo Vas e-mailom.

Svaku reklamaciju se trudimo riješiti što prije da ne morate nepotrebno dugo čekati. Standardno vrijeme za rješavanje reklamacije je unutar 30 dana od dana dostave robe odjelu za reklamacije.

Registracija na Zhara shopu je vrlo jednostavna i brza. Sve što trebate je da popunite nekoliko informacija. Za registraciju, kliknite na "Vaš nalog" zatim "Registracija" u gornjem desnom dijelu stranice. Nakon što kliknete na link, vidjet ćete obrazac za registraciju, gdje samo trebate ispuniti svoje osnovne podatke i registracija je završena. Pomoću ovih podataka u bilo kojem trenutku možete pristupiti svom korisničkom računu, gdje možete pratiti status svojih narudžbi.

Jedan od najčešćih razloga zbog kojih se nije moguće prijaviti na korisnički nalog je netačna e-mail adresa ili lozinka. Ako ste zaboravili lozinku, ne morate brinuti.Generirat ćemo za Vas novu lozinku pomoću e-mail adrese koja je navedena prilikom registracije. Samo kliknite na "Zaboravili ste lozinku?" zatim unesite vaš email i poslat ćemo vam novu generiranu lozinku. Nemojte se ustručavati kontaktirati našu podršku korisnicima putem e-mail adrese: [email protected] ili na besplatnu info liniju 080020212, gdje ćemo rado odgovoriti na vaša pitanja i riješiti sve zahtjeve.

AKCIJA

Newsletter

Prijavite se na Žara newsletter i budite u toku sa najnovijim dešavanjima i akcijama.

Kvalitet po pristupačnim cijenama !